دستبند پلیس، نقطه پایان سارقان موبایل قاپ کرج 

فرمانده انتظامی شهرستان کرج از دستگیری ۳ سارق حرفه‌ای موبایل قاپ با اعتراف به ۱۶ فقره سرقت خبر داد. 

سرهنگ پیمان گودرزی گفت: در پی وقوع چند فقره موبایل قاپی توسط راکبان یک دستگاه موتورسیکلت در منطقه مرکزی شهر کرج، موضوع شناسایی و دستگیری سارقان با حساسیت ویژه در دستورکار کلانتری ۱۱ مرکزی این شهرستان قرار گرفت.

او افزود: ماموران با انجام تحقیقات میدانی در مناطق وقوع سرقت و بکارگیری اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی ۳ متهم در این زمینه شده و با هماهنگی مقام قضائی در عملیاتی ضربتی هر ۳ آن‌ها را دستگیر کردند.

سرهنگ گودرزی خاطرنشان کرد: سارقان دستگیر شده در تحقیقات تکمیلی علی رغم انکار‌های اولیه با مشاهده مستندات غیر قابل انکار ماموران به ناچار به ارتکاب ۴ فقره سرقت منزل و ۱۲ فقره موبایل قاپی در چند روز اخیر در شهر کرج اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرج با اشاره به دستگیری یک مالخر اموال مسروقه در خصوص این پرونده، تشریح کرد: در بازرسی از مخفیگاه متهمان پرونده تعدادی تعداد قابل توجهی اموال مسروقه کشف شد.

سرهنگ گودرزی با اشاره به شناسایی صاحبان اموال مسروقه و تحویل به آنها، از معرفی سارقان و مالخر دستگیر شده به دستگاه قضائی جهت صدور احکام لازم خبر داد.

این مقام انتظامی در پایان خاطرنشان کرد: بسیاری از سرقت‌های با شیوه موبایل قاپی به واسطه عدم توجه مالباختگان به نکات پیشگیری از سرقت است، لذا از شهروندان درخواست داریم که از مکالمه‌های طولانی مدت با تلفن همراه در معابر عمومی که باعث جلب توجه سارقان شود، خودداری کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار